venres, 15 de novembro de 2013

Resumo dos últimos quince dias:

Non hai moito que contar. Exercicios en clase, deberes, exames. O Martes tiven exame de Inglés e hoxe as duas ultimas horas exame de Bioloxía.
Para este fin de semana teño que facer dous traballos para o Luns.
Un de socio-linguistico sobre facer unha volta ao mundo. Non o libro, ainda que o teño que ler (non entro en detalles)
O outro e un traballo de Cientifico-tecnico (E a primeira vez que falo desta asignatúra, aínda que e a que mais me costa.)
E un traballo en grupo con outro compañeiro de clase. Pero vou fiarme del para que el faga a sua parte na fin de semana e o Luns o xuntamos os dous por que estiben toda a semana ocupara preparando o exame de Bioloxia, aínda que tería mais tempo se non foxe a clases particulares e a profesora non me mandara deberes, nin que no tivera suficiente cos deberes de clase.
Agora que falo de traballos o outro fin de semana tamen fixen un traballo de Ambito-cientifico sobre facer experimentos, a verdade e que paseino ven facendoo pero resta tempo.
A partir do Luns teño que facer un horario de clases por que no lo mandou a tutóra. Non sei como se apañaran outros pero para min e unha tarefa imposible por que non podo saber o Luns os deberes que me mandaran o Martes ¿Non? Terei que pensar en algo, aínda que xa me veso cambiando o dichóso horario cada día.

Ningún comentario:

Publicar un comentario